Ontwerp B
Ontwerp B
Wat vind je goed, wat kan beter? Geef jouw mening over dit ontwerp!
Deze suggesties werden reeds ingediend
Ontwerp B
Goed begin maar kan verbetering gebruiken.
De hoeveelheid bomen (echt een must!) maar ook de grasvelden er onder. Minder beton en verharding kan ik alleen maar aanmoedigen. Ook het plein auto vrij maken is een grote plus.
Ontwerp B
geen innovatief plein
Ontwerp B
Weinig verandering?
Er lijkt veel groen te komen, maar er wordt niet veel over uitgewijd. Gaan jullie ontharden? Komen er waterdoorlaatbare tegels? Wat verstaan jullie onder 'leuke spelelementen'? Gaan jullie daarvoor natuurlijke materialen gebruiken? Welke kunstenaar wil je dan laten ontwerpen? ... Er lijken veel leuke ideeën, maar er is nog veel vrije invulling.
Ontwerp B
Fiets- ipv autohelling
Dat de fietshelling verdwijnt vind ik 'n goede zaak... teveel trappen
De autohellingen voor de fietsers vind ik toffer = rapper beneden/boven
Wateropvang = goed
Ontwerp B
niets vernieuwend
Lijkt enorm op het oude, enig verschil is dat op dit plan grote bomen staan maar daar moet je uiteraard nog 20 jaar op wachten en tegen dan zullen ze wel weer een nieuwe wedstrijd organiseren en opnieuw beginnen
Ontwerp B
onduidelijk hoe dit mobiliteit zou verbeteren
Goed dat het plein autovrij wordt en dat ingezet wordt op groen en bomen.
Ontwerp B
symmetrie, maar weinig uitdagend. Groen allicht niet realistisch.
Eenvoudig, en leesbaar ontwerp.
Ontwerp B
Saai!
Dit ontwerp is niet vernieuwend! plaats enkele wat groen, het mag beter en grootste qua idee zijn, zeker op deze belangrijke en centrale plek in de stad.
Ontwerp B
Klassiek maar goed
Geeft veel aandacht aan een aangename en veilige ondergrondse verdieping.
Voldoende groen al kan het nog wat meer.
Ontwerp B
Regenbestendig
De groene plaatsen tussen de bomen. Als het aan mij ligt, mix je een deel van dit met ontwerp A, die naar mijn mening echt wel de leukste is, maar die de stukjes gras mankeren.
Ontwerp B
Sober, maar efficiënt en groén!
Ontwerp B
Opgepast Carnotstraat
Veel groen, het park in het midden straalt echt wel rust uit.
Het ondergrondse stuk geeft mij het veiligste gevoel: open - veel licht - modern.
Zorg ervoor dat de gebruikte verharding op het plein voor de evenementen robuust genoeg is. Nu zijn de vele tegels gebarsten, verzakt, ...
Ontwerp B
Er is groen, maar het oogt wat raar
Er is veel gras en groen en duidelijk gedacht aan het gebruik van het plein. Rondom het station zijn er bijna geen parken, en dit geeft een kans aan alle mensen die hier rond wonen om toch buiten te komen.
Ontwerp B
Kleurkeuze past helemaal niet bij het statige plein
De dansende straatfonteintjes zijn leuk; als ze uitstaan kan het plein nog steeds door de veegmachine gepoetst worden. Dit is niet zo wanneer de waterpartij in een (vuil)bak zit.
Geen auto's meer op het plein.
De lichtkoker kan het veiligheidsgevoel op -1 alleen maar versterken.
Ontwerp B
fietsers en aansluiting De Keyserlei
Het ontwerp heeft een duidelijkere visie op hoe fietsers vanuit Carnotstraat het Astridplein kunnen betreden en de aantakking op De Keyserlei (en fietssnelweg in Pelikaanstraat).
Ontwerp B
Upstairs- downstairs
Weinig wel de doorstroom van de verkeersstromen en ondergrondse aansluitingen.
Ontwerp B
Ok, maar een tikkeltje saai?
Ontwerp B
Fijn dat bomen deels behouden blijven, logische looplijn ondergronds station-metro Astrid?
Fijn dat er een reeks bomen behouden schijnen te blijven
Ontwerp B
Meer parken nodig
Het is heel belangrijk dat er minder verharding is in de stad, daarom is dit ontwerp mijn favoriet, aangezien het echt een parkje is. Goed dat het groen ook tot buiten het plein wordt doorgetrokken.