Positief aan dit plan zijn het vele groen, met behoud van bestaande bomen. Het hergebruik van materialen en dat deze drempelloos worden ingezet. Verder vind ik de verwijzing naar de historische stadsuitbreiding en de voormalige vaart interessant.
Positief aan dit plan zijn het vele groen, met behoud van bestaande bomen. Het hergebruik van materialen en dat deze drempelloos worden ingezet. Verder vind ik de verwijzing naar de historische stadsuitbreiding en de voormalige vaart interessant.
Wat vind je minder goed aan dit ontwerp?
Hopelijk gaan de vele bomen wel niet de monumentale gebouwen overschaduwen.
Wat ik mis in alle plannen, een degelijk fiestbeleid. Naar de Meir met de fiets, prima, maar momenteel lijkt het soms een fiestostrade. Graag een elegante en praktische oplossing als fietsenstalling en geen muur van geparkeerde fietsen.
Ik had ook graag een praktische oplossing gezien voor de vele in-en uitgangen van de metro. Volgens mij stammen deze nog uit de tijd dat de Meir nog niet autovrij was.
Wat vind je vandaag goed aan de Meir?
Het feit dat je kan genieten van de mooie monumentale gebouwen.
Wat kan er vandaag beter aan de Meir?
Een scheiding van snel-fietsers en wandelaars. Ook zou het fijn zijn mochten er na 10 uur geen vrachtwagens meer geparkeerd staan en daarna over de Meir racen.
Plaats zelf een reactie
Aanmelden